tisdag 22 mars 2011

Brukar ni...

Hej bloggisen! Finally home från en konstigt nog trevlig skoldag. Brukar ni också, efter varje skoldag, fråga er själva hur den har varit? HEHE. Låter kanske konstigt, men det brukar jag! ungefär såhär från 0-10, sen så bestämmer jag mig för att det där ska jag sluta upp med och det där ska jag börja göra! Det är ganska kul och så blir jag glad och trevlig. Nu få jag inte glömma att skryta lite när jag ändå fortfarande inte glömt bort de. Idag fick vi reda på våra prov resultat i matte, vilket är ett ämne jag hatar! Men iallafall så, för att hata det ämnet, så fick jag ganska okej! På A-delen fick jag 18/20 vilket var bra, men på B-delen fick jag tyvärr 10/20. Så allt som allt blev då 28/40. Det var godkänt så jag är glad! Senare ska jag plugga till So och teknik provet som är på fredag och på tisdag. Men nu måste jag ut och rida! Måste förresten tacka modernatur för denna värme idag! ÄLSKAR DIG!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar