tisdag 22 mars 2011

Wha´t about her?!?

Halå där! Är sjukt trött och har inget roligt att skriva. Då borde jag kanske inte skriva alls, men jag vill ha något att göra. Så vad ska vi hitta på nu då..? Har förresten bara suttit och kollat runt på andras bloggar och väntar på att någon rolig loggar in på facebook. Men det får jag väl vänta med ;P Läste dessutom Kissies blogg eller kolla runt lite, och vad ska man säga om den då? Tycker att tutt-Lisa kan vara en aning för mycket ibland. Men hatar alla dessa kommentarer vissa folk skickar henne. De är ju så lågt så de knappt är sant. Så ni där ute som är så jäkla elaka och skickar henne kommentarerna borde skämmas. Inte för att jag är något "Go Kissie-fan" men tycker inte om att läsa det där. Så ni tar och slutar upp hoppas jag! :P 

6 kommentarer:

  1. Jag tycker du har rätt i det du säger! Dom borde skämmas. Fast jag är ju dock Kissie fan xD

    SvaraRadera
  2. Men halå...asså hon får ju skylla sig själv eller hur?!

    SvaraRadera
  3. Jag tycker du har FEL! Tutt-Lisa suger!!!!

    SvaraRadera
  4. sv: haha men tack! :D
    håller med dig, orka att alla ska dampa på vad hon gör med sitt liv liksom xD

    SvaraRadera
  5. Sv: Jag har inte riktigt prövat ett som gör nageln tjockare, men jag har hört väldigt bra saker om Sally Hansens Diamond Strenght! Finns på t.ex. Lindex men den är liite dyr ;)

    SvaraRadera
  6. ok vad kul, jag hade hästar förut men inte nu längre, tiden finns inte till !
    hon kanske förtjänar vissa kommentarer!
    kram

    SvaraRadera