onsdag 23 mars 2011

Söker efter lillebror!


Hej! Som sagt var jag hos Amanda idag och pluggade. Vi hade jätte skoj, och så hennes lillebror Jack, som jag frågade chans på! HAHA. Tänka sig att han sa ja, men vågade icke ge mig en kram för de var för pinsamt. Skulle så jätte gärna vilja ha en lillebror, någon som har och gärna lånar ut honom? Henne går lika bra det! :) Iallafall, men inte blev det några modell bilder inte. Synd, men vi bestämde att ha det någon annan dag nästa vecka. Men lite bilder fick jag med! Tex. när vi lagade mat. HAHA. Jag tog hand om korvarna och Amanda om makaronerna. Blev det lyckat? -Nej, de blev det inte! Eller Amanda lyckade men inte jag. Mina korvar blev svarta. HAHA! Kul vi hade sötnos. Kramsar!

3 kommentarer:

  1. sv: okej, typ "uppgraderingen" på min alltså :) gillar du din? ^^

    SvaraRadera
  2. Tråkigt att vara sämst på allt! ;P

    SvaraRadera
  3. Ehm...Är du dålig eller?!? Eller de var ingen fråga...

    SvaraRadera