torsdag 17 mars 2011

Ut till stallet då!

Hej! Kom för en liten stund sen hem från skolan, veckans längsta dag. Men det var kul, kanske berodde det på att vi var jätte några idag!?..På matte lektionen idag hade jag prov. Svarade på 4,5/6 frågor. Jag tror jag svarade rätt också! Efter skoldagen gick jag och mina kära små flickor, Sandra, Hanna och Alexandra, in på Carina´s Café och fikade medan vi väntade på bussen. Sandra fick för sig att vi ska fika imorgon också, vilket jag kanske inte är med på till 100%. Jag fick även förklara för dom hur homosexuella kan få barn, vilket verkade jätte konstigt tydligen!

Nu är jag iallafall hemma och ska ta mig ut till stallet hade jag tänkt för en tur på Hidalgo. Om det blir ut i skogen eller i ridhuset vet jag inte än, men det lär ni får veta senare! Ciao Bella :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar