fredag 18 mars 2011

Nu är det frdags mys...

Wihoooo! Hej på er. Man kan ju bara inte låta bli att vara glad på en fredag, fast än att det snöar ute. Vi var fortfarande väldigt några i skola idag, vilket var grymt skönt. Dessutom fick jag även lite gjort. Vi hade håltimme på So:n idag, så istället lekte vi kull i korridorerna. HAHA! Men självklart måste det sluta med ett litet tjejigt tjafs. 

Eftersom det snöar ute tänker jag icke rida, jag har verkligen ingen ork! Det borde väl inte göra så mycket att skippa en dag liksom. Så istället för ridningen ska jag vara inne och plugga! Ligger alldeles för långt efter, så tänker jobba ikapp lite. 

Planer för imorgon då?: Jo, jag hade ju planerat att gå på Linnéas tjej middag, men den blev struken. Då min mormor ska vara med i en teater pjäs! Och vem vill inte se sin mormor spela teater!?! Efter de så ska vi på middag hemma hos dom, de lagar alltid så god mat. Men jag tänker ta med mig systemisen, så det lär ju bli lite bilder att lägga upp! 

Vilket långt inlägg jag lyckats med! Nu ska jag ta lite mellis! See you :)

3 kommentarer:

  1. sv; kvällensblogg är uppe, kika in och kolla om du är en av dom, om inte så finns det en ny chans igen :)

    SvaraRadera
  2. Fin blogg! Håller med dig om snön, it sucks.

    SvaraRadera
  3. sv: Jag tycker att det är likt men inte jätte :p.
    Och ja jag håller med MJ är grym <3

    SvaraRadera