fredag 25 mars 2011

Super duper helg!

Tjena mors galors i bloggen! Hur mår ni?- Sjlälv mår jag toppen efter 35 minuters kort promenad och sedan 1 timmes ridning. Det gick så jäkla bra idag när jag hoppade med Hidalgo. Han var pigg å glá som en kex choklá! Så det var verkligen något extra. Ska anmäla mig ganska snart till en hopptävling i Sorunda som är snart, självklart bara blåbärs hoppning eftersom det är hans första tävling, och min första på typ ett halv år. Så det blir nog bra! Snart ska jag väl plugga eller läsa, fast jag har nog börjat tveka lite på min bok. Jag menar 750 jävla sidor :o Och så tog jag den på engelska också, inte för att jag inte förstår, men jag förstår ju självklart bättre på svenska. Så vi får se hur det går med den boken! Imorgon drar jag och Maddis till Filippa som ska ha en tjejkväll. Lär bli sjukt kul! Vi ska komma dit tidigare och hjälpa till lite innan de andra kommer, som vi inte känner. Men aja. Nu får jag  inte vara blyg inte. Kramar.

3 kommentarer: