onsdag 16 mars 2011

Tråkig dag om det inte vore för dig!

Hej alla glada! Jag ska försöka kortfatta min dag lite, lär inte bli så svårt eftersom jag inte har gjort något särskilt idag. Men iallafall, som vanligt satt jag i soffan och läste ytterliggare 4 kapitel ur min älskade bok "Ljudet av ditt hjärta", som jag nu har läst om några gånger. Senare fick jag syn på min underbara system kamera som räddade min dag! Så jag smet ut och fotade kaninerna ink. allt runt omkring. Det blev en hel del foton, och jag tänker lägga upp några utav dom. Jag funderar på att ta en varm dusch lite senare och efter de plugga ännu mer. Fick förresten höra av mina kära klasskamrater att provet var sjukt, vilket gör mig väldigt nervös! 
Aja. Here are the pictures.









 Maddis kanin är den gråa och den med fler färger är min!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar