fredag 18 mars 2011

Kvällen leder sakta mot sitt slut...

Pust...har nyss lämnat ifrån mig min underbara bok "Ljudet av ditt hjärta" och ska ut till stallet snart för att ta in hästarna och fixa till kaninerna. Det lär inte bli så jätte sent idag tror jag ej, kanske 22.30 någon gång. Förhoppningsvis hinner jag rida imorgon bitti, vilket jag är rätt så säker på att jag hinner. Jag känner mig verkligen som en köttbulle när jag sitter och klappar mig belåtet på magen! HAHA. 

Mina ögonlock börjar bli tunga, så det är nog dags att dra ut innan jag hinner somna här vid datorn. Kramar och sov så gott my sweethearts!
 

10 kommentarer:

  1. Hejsan! Jag tänkte tipsa dig om en jätte bra sida där man genom några klick kan få hem gratisprylar som till exempel presentkort på hm, kameror och biobiljetter. Jag har snart samlat till en kamera som jag ska använda mycket i sommar. Gratis är gott!

    Här har du sidan om du känner dig intresserad: http://www.supergratis.se/?r=76354

    SvaraRadera
  2. kul att du är med! kolla in på söndag och se om det vart du :)

    SvaraRadera
  3. åh tack så jättemycket, du anar inte hur glad jag blir av din kommentar :)! vet inte vad jag ska säga, men tack eller vad man säger!

    SvaraRadera
  4. nej till våra barn kommer det att finnas två mammaor...

    SvaraRadera
  5. sv; ja visst äre :)
    allt bra?:)

    SvaraRadera