lördag 19 mars 2011

Överlycklig att se dig dator!

Hej Sverige! Första blogginlägget för idag då...sjukt skönt att äntligen få skriva. Klockan 10.45 åkte jag, Maddis och Christer till Spånga där min mormor och morfar bor. Klockan 15.00 började teatern som min kära mormor medverkade i. Och oj vad roligt de var..!?! Nämen det var liksom så kul att se alla "äldre" 70+, röra sig på scen och prata om hur tiden har förändras! HAHA. Tog massa bilder men kan tyvärr inte föra över dom på morfars dator som jag skriver på nu. Jag har precis ätit fast att det inte blev så mycket dock men mat var det iallafall. Försökte förresten blogga från mobilen när jag satt på tåget, vilket dock gick åt skogen. Aja...nu ska jag "mingla" runt som gammlingarna valde att kalla de. KRAMAR xoxoxo

3 kommentarer:

  1. svar: vad härligt att höra!
    Det är bara bra med mig, lite små trött bara :)

    Vad gör du då?

    SvaraRadera