måndag 21 mars 2011

F*ck face!

Yees! Tjena mors galors i Lingonskogen. Kom för en timme sedan hem från skolan och sedan dess har jag stoppat i mig massor av flingor. Det var faktiskt de godaste flingorna I ever taste. Så nu sitter jag här och är alldeles blå runt munnen eftersom de innehöll blåbär. Vill säga jag ser ut som ett f*ck face. Snart drar jag, mamma och Christer till dansen för en sväng dans. Nej, men vi ska dansa pardans som vi gör varje måndag :D Skit kul faktiskt. Fick beröm idag på svenska lektionen av en med hjälpare, som sa att jag var skit bra på att skriva berättelser. Känns skit skönt liksom, kan jag gå hem och känna mig lycklig för en gångs skull! Nu tjatar dom igen. PUSSISAR!




 Sista bilden är tagen från google.

2 kommentarer:

  1. haha alltså, jag tycker det är så otroligt larvigt, det jag menar :) sen 'hatar' är väl ett ord att ta i, men det är ordet jag använder haha

    men förlåt, men jag tycker det är larvigt :p

    SvaraRadera
  2. sv ja det är second hand! :)

    SvaraRadera